Nu kommer aldrig tillbaka

2012-06-25 19:55:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon, godmiddag, godkväll! Första dagen på jobbet (haha lol vad jag låter vuxen nu) är avklarad och jag är nöööjd. Vet dock inte om man kan kalla det så mycket för en jobbdag då vi bara fick lite information, fika och fick leka. Men om arbetsdagar ser ut så här ser jag fram att ge mig ut i arbetslivet i framtiden. Åkte på administartion som antaligen kan vara det tråkigaste man kan göra denna vecka, men vafan, måste tänka pengar $$$$, dessutom fick jag bra arbetskamrater. 

Efter informationsmötet åkte jag till Ebba, gjorde i ordning lunch och skrev ut närmare 50 stycken bilder på oss själva. Aningen ego bara. Sedan drog vi ner på dollarstore och kupan för att investera billiga saker och visst hittade jag mig ett linne för 5 kr, hehe. 


Så himla ful bild egentligen, kompenserar den med en från min båttur i fredags. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback