1 mars

2012-03-01 21:30:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var dålig på att fördriva tiden med att plugga igår. Åkte ända bort till Frösön och Gustavsbergsbacken och hängde i kaféet med Ebba. Hon jobbade och vi båda hade tråkigt så jag åkte dit för att ha kul. Hon tjänade massa pengar på att umgås där med mig och jag förlorade massa pengar på att köpa fika av henne, nerå. 

Sprang till skolan imorse, kirrade ett NK-prov som handlade om SEX, jobbade matte, åt pommes frites i en liten grillkiosk till lunch och fyllde i 1000 siffror på papper på bokföringen. SOFT dag idag. Efter skolan superchillade jag med Lotta en stund och gick sedan hem. 

Nu chillar jag med filmmys. Kommer säkerligen somna här inatt, cosy. Godnatt kära vänner. 


Älskar mat <333333333

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback