Ooooh vilken härlig dag, tjalalala

2012-05-24 01:26:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är så himla glad! Bara för att solen lyser, hur patetiskt är inte det. Trots att min morgon inte alls var bra imorse. Försov mig och vaknade av att städet kom. Då var det bara att klä på sig och dra hemifrån så fort som möjligt. Åkte till mamma för att fixa resten och äta något. Kom till skolan och spenderade mesta dels av tiden utomhus, då blev jag glader igen.

Jobbade på brännan efter skolan och sen kom Ebba för att hämta sin kvarglömda cykel. Eller, jag åkte och hämtade henne med min cykel. Vi köpte glass och åkte till Österängsparken för en väldigt trevlig grillkväll men en knappt fungerande engångsgrill. 

Nu är klockan jättemycket för mycket så jag tänker sova och strunta i att mitt hår luktar rök. Thank God for parfym känner jag bara. 



Kommentarer

Haha, man blir så glad när det är soligt och varmt! :)

2012-05-24 18:36:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback