Ändrade planer

2009-08-28 13:58:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fanny åker inte med till åre och jag åker dit mde min familj, kan det bli bättre.

Btw, vet ni vem som ringde mig nyss. Eller ja, innan jag åkte till tavel och hämtade mina småsyskon i spöregnet endast iklädd en tröja. Marianne :S

telefonen ringer
Jonna: Hallå
Marianne: Ja hej, det här är Marianne, Jonnas lärare. Jag söker Jonna.
Jonna: Det är Jonna
Marianne: Jasså, jag hörde inte. Hehe (typiskt Marianne skratt, ni som gå i min klass fatar nog). Jag tänkte bara säga det att jag glömde berätta att du skulle gå till Tomas Sundin idag och hämta ut ditt nya inlogg till zonline.
Jonna: Okej, men jag kan ta det på måndag.
Marianne: Ja, fast du kan få det nu via telefon om du vill.
Jonna: Ja okej.
Marianne: Det är ejonnym2 osv osv osv.

Haha, kul var det iaf :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback