Åre

2009-08-28 12:57:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är första skolaveckan avklarad (yy, det gick bra, men nästa vecka böjar allvaret. Slutade 11.50 idag ;D Gick och skulle låna twilight ettan på biblioteket men självklart var alla dom böckerna utlånade, så moster (hon jobbar på min skola) hjälpte mig att låna två andra böcker.

Klockan tre är det beräknat att vi ska till åre, jag fick med mig fanny...

Jonna: Fanny ska du till åre till helgen ?
Fanny: Helst inte
Jonna: Jo, men kom igen Fanny!! Åk upp, för min skull :D<3
Fanny: Okejdå :)<3
Jonna: Yessss

Då är iaf helgen räddad lite :P Alla som bor i våran lägenhet (4st, våran fam, Asplunds, Söderbergs & Rinzéns) ska upp och typ rensa ogräs och äta surströmmig, och ja ba; Varför ska jag med då ? Men eftersom det var så längesen jag var hos pappa, kände jag mig tvugen :) Men det kan bli kul. Får vi hoppas...

Och uppdateringen därifrån blir nog inge vidare. Om inte Ullis tar med sig sin data och trådlösa intrenet.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback