Gårkvällen och idagmorgonen

2009-08-14 10:24:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon god morgon, nu är Jonna vaken tidigt !

Igår var det kulkulkul :) Efter det att jag skrev senast så åkte vi till sportfältet Jag, Ebba N, Sandra. Vi kollade lite på ope pojkar 95´s match. Sen kom Ebba A och ännu lite senare Olivia :) Efter matchen cyklade vi runt lite, och orkar inte förklara..

Men efter en stund blev det så otroligt kallt (!) så jag Ebba & Ebba sstack hem till Ebba (N) och myste litttte :) Vid halv tolv ungefär åkte jag hem och typ hoppa ner i sängen och sooov :D

Idag vet jag icke vad händer :) Vi får se ;)

Nu ska jag ner å äta lite frukost.

Och juste, Ebborna, Olivia & co hade en plan för hur min blogg skulle bli känd :S Eum ja ! Vi får se hur det blir med det också :)

pussssssss

Kommentarer

jaa :D:D

du kommer lyckas ! (y) <3

2009-08-14 11:09:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback