God kväll.

2009-08-30 18:51:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


What's up ?

Jag är hemma nu :) Såg nyss på Harry Potter & den flammande bägaren. Och jag an inte rå för att jag sitter och småflinar till en film om den är lycklig. Eller blir arg pågubbar som är dum. Eller gråter till sorgliga filmer osv. Det bara händer. Jag har sett ett flertal filmer nu de senaste dagarna bl.a
Honey - Jag satt och flinade för att det slutade så lyckligt och alla barnen var så söta, speciellt Raymond.

Och en grej till. Dom tre sorgligaste filmerna som man alltid grinar till är
1. Titanic
2. I taket lyser stjärnorna
3. P.S. I love you
Nån fler ?

Och juste en till grej, imorse satt jag, Elin & Oliver och ritade.

*Jonna ritar en stam till et träd*
Elin: Men åh, jag skulle ju rita en palm.
Jonna: Vem har sagt att jag ska rita en palm ?
Elin: För att Johan Palm sa det till mig.

Det satt vi och skrattade åt läääänge, humor på max.


Kommentarer

MAn grinar till MArley and me också ! (L)

2009-08-30 20:06:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback