Jonna hjälper Matilda

2009-08-31 16:12:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Matilda: Hej vad gör du ?
Jonna: Hahaha, gissa, bloggar såklart ;)
Matilda: Haha jasså, vad ska jag blogga om ?
Jonna: Du kan skriva en uppsats om invandrarsvenska, eller så kan du hissa & dissa igen, eller hur det är att gå i ett nyss fotbollslag - saknar du dom ? eller är det skönt att slippa vissa ? osv osv ELLER så skriver du om mig :D Annars kan du ju göra en steg-för-steg hur du gör ditt hår på mornarna.
Matilda: Haha okej tack !

Visst är jag bra på att komma på saker att blogga om ;)
Inte för att jag tror att Matilda kommer blogga om nårgo av det här :P Inte jag heller - eller så kör jag en Jonna hissar & dissar, det var väl länge sen.


Kommentarer

kan du ge mig lite tips om vad jag kan blogga om ? :)

puss §

2009-08-31 19:17:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback