Matilda Ebba Ebba Maja Olivia

2009-08-13 18:13:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan.

Jag åkte ju somsagt och mötte Matilda, lite fail på oss båda där, men det nämner vi inte i bloggen. Sen tog vi en massa kort vid vattnet vid typ Lidl, och Matidla, du måste skicka dom där bilderna!

Sen åkte vi och träffa Ebba Nilsson, Ebba Arnesson, Olivia Jansson & Maja Albertsson :) Vi cyklade runt, och sen skulle Matilda hem. Och då åkte Ebba N & Olivia och hämtade Olivias cykel och jag, Ebba A & Maja åkte bort mot my way för Maja skulle köpa en pizza. Och vi blev förföljd hela vägen!! Och jag orkar inte förklara det.

Sen tooog vi en massa kort, och Ebba, du måste skicka dom till mig!

ja, en stack alla hem och åt :) Får se vad jag hittar på senare :P

pussshej

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback