Never ever in my life !

2009-08-06 18:12:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu får modevärlden fan ge upp sina försök till nya skjuka trender. Kommer du som designer inte på något nytt som inte består av döda djur, SKAFFA ETT ANNAT JOBB! Det här är nog det äckligaste och vidrigaste jag fått läsa på länge.

Reid Peppards designar smycken av döda djur, som hon själv stoppar upp. Hur jävla äckligt är inte det? Folk jämför det med att bära skinn och päls, men hallå! Visst, skinnjackor och skor består av djurskinn. Pälsjackor och mössor av djurpäls. Men det är inte hela djur med ögon och klor kvar! Skinn och päls är åtminstone snyggt och hållbart. Vad är döda råttor i håret? ÄCKLIGT OCH ONÖDIGT.



                        


Jag hatade Converse, men blev kär i de efter att pappa köpte mig ett par.
Jag hatade gladiatorsandaler, men kan inte tänka mig ett annat sorts sandaler nu på sommarn.
Midjehögakjolar? För ett år sedan skulle jag ha tackat nej, men idag är det ett vardagsplagg.
Det jag vill ha sagt är att jag faller för trender.
Men om detta någonsin blir mode kan jag lova att jag ALDRIG kommer ens tänka
tanken på att bära döda råttor i håret. NEVER!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback