Ösd City

2009-08-22 14:26:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag vart på stan en snabbis. Köpt ett par jeans på JC och på tisdag ska jag nog ner igen (efter skolan? vad konstigt det kändes att säga så) och köpa ett till par på Zlave, för då har dom fått in fler.

Berättade jag om gårdagen ? Jag & Ebba gick iaf ner på sportfältet och kollade på nån match i spöregnet !! Jag tror det var ope p 95 - ope p 94. 95orna förlorade :P
Sen kom Ebba A & Fanny och vi gick hem till Emma och kollade på film. Sen gick vi hem i kålsvart mörker och ja.

Om ni undrar varför inte jag har gjort nåt typ Jonna hissar&dissar/Jonnas tankar & funderingar mm är det för att jag orkade inte ;) ´Kommer nog inte skriva sånt varje dag... Det kommer när det kommer :)

Och snart får jag tillbaka min kamera (förhoppningsvis hel och inte trasig & olagningsbar).


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback