Disney in my ♥

2009-08-07 19:57:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måst-måst-måste bara säga att jag älskar disney med hellla mitt hjäta ♥ så jävla bra filmer & låtar (!) allihopa ! Jag är kär - på riktigt. Asså alla filmer snövit, dumbo, bambi, peter pan, musse pigg & co, lilla sjöjungfrun, 101 dalmatinerna, lejonkungen, askungen, alice i underlandet, lady & lufsen, törnrosa, svärdet i stenen, djungelboken, aristocats, robin hood, nelle puh, bernad & bianca, micke & molle, skönheten & odjuret, aladin, pocahontas, ringaren i notre dame, herkules, mulan, tarzan, kejsarens nya stil, atlantis, lilo & stich, björnbröden, kogänget, vilddjuren, familejn robinson, bolt osv osv (bara så ni et skrev jag av en lista)

 

 

 

nä jag sriver mer sen, mamma tjatar om att hon vill ha datan ..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback