BILDBOMB

2009-12-25 15:34:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


So long time ago. Åh, herregud, jag har bara lust att ladda upp flera 1000 bilder.

Pappii

Elin hade precis kommit hem från thailand, därav min blekhet

Stan med Olivia

Haha herregud, jag & Olivia i provrummet på H&M, inse ironin i kläderna


Bikbok. Somsagt, detta är inte seriöst.


Monki, notera mina skor!


Ignonera miggg.

Övernattning på går´n

Övernattning på Går´n
Olivja, Fia, Hanna, Ebba & Betty


Emma & Betty


Erica, Emma & Betty


Erica & Emma


Födelsedagsbarnet


Vi var trötta - men vi sov inte


Ut för att bli pigg


Galenpanna

Mitt i flytten

Mira

På syan häromdagen

Haha på stan, fotokriiiiig


På stan, ursööt bild - min nuvarnade bakgrundsbils


BUSTED!!

Yesterday

Mira & hennes nya jacka


Jag hade gärna laddat upp fler bilder, men jag hinner inte. Pusssss




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback