Manliga busschaufförer (N)

2009-12-16 15:21:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu hatar jag bussarna! Först och främst var jag tvungen att springa till bussen både imorse och efter skolan. Var lite sen imorse, men skolan borde anpassa sig till bussarna. Det går en buss 14.30 och precis då slutar vi. Ja, då är det klar man inte vill vänta till nästa går så då måste man springa. Sen så är det ju det här med att 2:an och 6:an går samma tider och samma väg. Då stod det såklart en buss på den busshållplats jag skulle hoppa av vid så min buss bara åkte förbi busshållplatsen även fast jag hade plingat. Så då var jag tvungen att gå från Furutorpsgatan hem! Och det var nog för att han (busschauffören) satt och pratade med en tjej och en annan kille när han körde så då glömde han nog bort att nån (I DETTA FALL JAG!) hade plingat. Och ja det var en kille! Som jag nämnde nåt inlägg sen - KVINNLIGA BUSSCHAUFFÖRER ÄR BÄTTRE OCH TREVLIGARE!

Kör en Kissie

Kommentarer
Busschaufför

Passagerare är otrevliga med oss, så vi är otrevliga tillbaka. Särskilt otrevliga är tjejer 14-16 år.

2011-03-29 11:50:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback