My day

2009-12-18 13:06:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ingen Åre den här helgen heller. Det är ju ingen annan som ska upp, vad ska jag göra där då? Jag måste köpa julklappar i helgen, har inte köpt en ända och det är bara 6 dagar kvar till jul. Dessutom ska alla tjejer i klassen till Moa ikväll och kolla på film. Det ska bli myyys. Btw tjejooor, är det nån som vill ha en Jonna översovandes hos sig ikväll? Annars måste jag hem kl 22 och det blir ju inte så där superkul. För jag måste nämligen ta bussen hem.

Men ååkej. Idag har jag vart på skolan, det var sista dagen jag slutade kl 11.50. Nästa termin blir det 14.30 på fredagar, toppen..

Det var en ganska chill dag idag. Och även fast jag har lovat mig själv att inte gå in på detaljer om skolan i bloggen, gör jag det ändå..

SO: Lästa bara igenom dagens tidningar och kollade på Lilla Löpsedeln
Idrott: Redskapsbrännboll inne
Matte: Pyssel med Moster (även kallad Kia)
Svenska: Kort redovisning sen fortsatt pyssel
Sen Lunch sen slut!

På månda blir det jullov, weeeiii. Och på Torsdag är det jul, jag åker nog till Åre på fredagen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback