Rösta på mig :D

2009-12-17 15:45:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu tycker jag att alla går in och röstar på mig här. Det är för Voddler.com. Det är som spotify fast man ser på filmer och lyssnar inte på musik. Man laddat alltså inte hem nån film utan filmerna finns där. Om jag vinner får jag 5 st invites. Då kan jag lotta ut 4 st. Det är bara att rösta på mig och skriv sedan en kommentar. Jag ser på ip-nummret vilka som har röstat och kommenterat så då vet jag om ni ljuger eller inte. Det är inte alls ansträngande och ni kan ju få en gratis invite av mig. Puss

Direktlänk: http://voddler.bredbandsbolaget.se/share.html?id=3e850aeccefeb5042d322a8367c2ee4e54922388

Btw, filmen som jag gjorde är fett bra tycker jag (Y)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback