Staden hela dagen

2009-12-22 19:22:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan. Drog ner på stan idag kl halv tio. Haha, jag & Ebba ville kolla på Prolympias julavslutning. Ebba väckte mig nio imorse för självklart hade jag glömt att ställa klockan. Haha, träffade en massa Prolympiare, det var najjs. Sen gick vi på stan och frös ihjäl ojah. Jag tog bilder det gjorde jag, men grejen är ju den att jag inte kan få in bilderna på datorn utan en USB-sladd, och den är borta. Jag ska försöka hitta den. Jag lovar.

Nu är jag hos mammi. Ska snart pynta julgranen. Jag ville ha en svart trendig julgran men såklart inte mamma, tänk på Mira bla bla bla.. Och yesbox vi kör på plastgran, palla ha en massa barr över hela golvet, och riktiga granar brukar vara så skabbiga. Och dessutom kan jag trösta mig med att vi har en riktig gran i Åre.

Fan vilken tråkig och meningslös blogg.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback