Tycker jag ...

2009-12-02 15:36:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


... att det är kul att blogga ? Jag vet fan inte.. Jag tycker typ det är jobbigt att behäva uppdatra varje dag, minst två ggr. Men samtidigt, vet inte jag om jag skulle klara av att inte ha en blogg, haha. Jag hr ju försökt några gånger, men då känner jag mig ju så typ tom.

Ett alternativ är ju att blogga när jag känner för det, men då skulle mina läsare säkerligen sjunka, och det är ju inge kul att blogga om man inte har några läsare. Visserligen är det inte superkl att blogga om man inte får några kommentarer heller, men.. Jag överlever :P

Jag ska fortsätta blogga, ett tag iaf, sen får vi se, det kanske blir roligare, eller tvärtom..

Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback