Vad händer ikväll ?

2009-12-12 13:06:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, godorgon världen. Jag har faktiskt vart vaken i en timme så tro inte att jag är värsta sömntutan. Idag ska jag nog bara ta det lungt. Inget Monkey Face ikväll för mig, pallar inte. Kanske åker in till Odelsala och träffar någon ikväll, vi får se. Jag har lust att göra något, men inget ansträngande. Det lär ju sluta med att jag sitter framför soffan och kollar på Robinsson.

Håller på knaprar på en ny design, men det kan dröja ett tag. Det är roligare om man byter då och då tycker jag. Lite variation är aldrig fel. Sen så är det ju så att jag inte är så duktig. Men whatever, det är ändå kul att göra.

(Här skulle det egentligen ha varit en bild, men jag har ingen USB-sladd till min kamera för den har kommit bort i.o.m flytten. Jag har letat men hittar den inte. Det suger. Kanske måste köpa en ny. Hejdå)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback