2.10 pm

2009-06-02 14:09:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan alla glada & sura, fiska & sjuka.

Idag har det varit storjömaran på skolan .. Typ 7 km springning, var inte med och tävlade i år (som tur var med tanke på min kondis). Sprang först med Ebba, Julia & Betty, men sen bara med Julia för dom andra spörta ifrån oss ;) Det var mkt trevligt men OTROLIGT jobigt, måste verkligen jobba på min kondition.

Ska fortsätta med mitt rum lite idag, just nu ser det ut som rena rama hej kom å hjälp mig ! Sen måste jag plugga lite också, har två prov till veckan, ett i svenska och ett i matte (B-delen).

Ni får en bild på dagens outfit innan jag går.





Byxor - Wendlas
T-shit - Wendlas
Tjocktröja - Wendlas
Linne - Gina
Sport-BH - Stadium

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback