Brännbollsturnering

2009-06-11 15:38:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjenixen.

Idag var det brännbollsturnering på skolan, vi förlorade 3 av de 4 matcher vi körde. Jag tror att 9c vann, var inte där och kolladem för jag & ebba smet ju in på genrepet till skolavslutningen ;)

Sen kom Ebbis till mig en stund och vi hoppade lite studsmatta och sen hjälpe vi Emma & Erica med "hemlisen", imorgon får ni nog veta :P Men det är inge spännande så ha inget att se fram emot.

Imorgonbitti åker även fotbollsbrudarna till Karlstad - LYCKA TILL NU OCH VINN HELA STORA TJOCKA CUPEN !! Och infomera mig hur det går, efter varje match ! Via sms !!!

Skolavslutningen börjar 10 imorgon så vi har lite sovmorgon :))

Jag måste även åka till pappa och hämta min klänning som jag ska ha imorgon, senare får det bli.

Och imorgon efter allt så är det tårtkalas hemma hos Moa Nylande :)) Ska bli skoj, sen typ nån släktmiddag hemma hos mig, men jag fattar inte riktigt vad vi firar :P

Ska ladda in lite bilder från mobilen, och dom kan vara ganska så gamla.

Kram Jonna


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback