Jonna Hissar & Dissar

2009-06-08 18:32:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp, en ny kategori har uppkommit på alajonna.blogg.se jonna hissar & dissar


Jonna Hissar


* Sista skolveckan

Gus vad härligt. Sen är det sommarlov, man kan sova hur länge man vill på mornarna, vara uppe hur länge man vill utan att få dåligt sambete (jag vet, jag är konstig). Och förhoppningsis njuta av det varma & sköna vädret. Vädret idag har tyvärr inte gett några större förhoppningar - spöregn hela dagen.

* Sommarlovsmorgon
Det har börjat (yy Har dock inte sett första avsnittet än, men det är säkert bra ;)

* Min, Ebbas, Emma & ericas "Hemlis"
Haha, egentligen kan man inte kalla det hemlis, för alla vet om det. men jag vill inte skriva det här på bloggen. Därför kallas det här och nu hemlis.

Jonna Dissar


* VÄDRET !
No comments

* Elevensval idag
Det blev ett rent misslyckat val av oss ..

* Min mobil
Jag är i ständigt behov av en ny mobil.

Ses imorgon eller ikväll

Kommentarer
MatildaDinJohnasson

DU ÄR VACKER MIN KÄRA!

2009-06-08 22:55:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback