Jonneyy is hissing and dissing.

2009-06-11 20:56:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu blir det litte hissningar & dissningar.


Jonna ( och Mira ) Hissar

* Skolavslutingen
Ska bli askul, och självklart så ingår lovet !!Jippey, det är det här man har längtat efter hela sjuan !

* Tårta
Den som jag gjorde nyss var grymt god ! Tårta är det bästa.

* Tjejerna i klassen !
JAG ÄLSKAR ER !!



Jonna ( och Mira ) Dissar

* Flugor + mygg
Gud vad dom är jobbiga, myggbetten speciellt, men flugorna som flyger in i ens ögon och är allmänt störiga !

* MSN
Det kan gå och dö, bara en jävla massa virus

* Åter igen vädret !
Jag pallar inte, är det inte sommarlov

Bild på min klänning som jag ska ha imorgon



Kram & Godnatt



Kommentarer
ebbatheabbiiee

sötare unge får man leta länge efter !

2009-06-11 21:21:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback