Borta bra men hemma bäst

2010-04-25 16:06:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma och redo för att återta bloggningen igen. Vi kom hem igår egentligen men då stack jag direkt på den sista showen. Och jag har ingen dator heller för den har jag glömt hos pappa, så just nu sitter jag på mamis dator. Måste åka och hämta den idag.

Jag har varit ute och steeekt på balkongen idag, solen har ju äntligen hittat hit till Östersund. Sen så har jag varit ute och lekt med Mira i alla lekparkar i närheten, i ungefär en timme. Vilken snäll syster jag är va.

Senare kanske jag & O ska **** igen. Om hon har tid, läxor vet ni. Jag är helt läxfri nu, det känns underbart. Och jag har en känsla av att veckan kommer bli ganska soft med tanke på att mer än halvla klassen kommer befinna sig i Spanien. En aning orättvist.

Jag ska nu se efter om jag hittar lite konfabilder på FB för jag hade ju inte med mig någon kamera.


Right now, kort sugrör


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback