Me Like / Me hate

2010-04-12 19:19:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Solbränna! Jag vill vara brun. Det bästa som finns är när man åker utomlands på våren så man blir brun innan sommaren börjar. Dock kommer det inte inträffa Men att vara brun är assnyggt! 

Långt hår! Det är fiiiiiint. Jag vill ha långt hår men kommer nog aldrig få det om jag inte skaffar hårförlängning. Dock får det inte vara för långt som ex. Paows nya hår. 

Påsken över! Ja, man blir bara äcklad av allt godis och sånt, det känns som man har gått upp minst 5 kg nu... 

Våååååååååååår! Äntligen får man cykla, packa in sin stora feta dunjacka i garderoben, använda gympaskor utan att riskera att bli dyngsur, man får äntligen se asfalt. Jag såg t.o.m en massa tussilagos idag. 



Snö. Nu när det är vår och nästan all snö har smält kommer det säkert börja snöa. Det skulle inte förvåna mig...

Bad. Vi har bad imorgon på idrotten. Då ska man ta sig hela vägen till badet för att simma några meter bröstsim sen ska man ta sig hem hela vägen för att ha sista lektionen som självklart är matte... Man blir dessutom bara blöt och det är jobbigt att bära på väskan. 

När lärare är sega att rätta prov. När man har gjort ett prov vill man ju ha tillbaks det så fort som möjligt så man slipper gå och oroa sig över det. 

8/9 veckor till sommarlov. Det är ju en evighet! Det är nästan lika långt som själva sommarlovet är. 

Kommentarer

Det finns inget som heter me hate...

Det heter I Hate =)

2010-04-16 20:23:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback