Morning Sunshines

2010-04-18 12:55:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon allihopa. Jag ligger i min säng nyvaken och jag tror att det lyser in solsken i mitt rum. I så fall vore det underbart, för vi här i Östersund har nog inte sett solsken på evigheter. 

Idag hade jag planerat att åka och hämta lite grejer för jag ska egentligen till mi padre idag. Jag tog inte med mig nåt igår så osmart som jag är. 

Sen så måste jag sy mina danskläder för imorgon är det genrep och då måste man ha dem. Och så måste jag ta tag i engelskan, om jag ska behålla mitt MVG måste jag göra bra ifrån mig. 

Aja, ses senare för nu ska jag äta frukost. 

Bild från igår tagen från Fannys blogg. Jag är verkligen en naturlig skönhet.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback