Alla bryr sig!

2010-08-31 16:59:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Som vanlig har jag inget att skriva. Men ett livstecken är aldrig fel. Och som jag sa så är det dans hela veckan som gäller, jag ska snart iväg igen. 

Just nu sitter jag och skriver nån uppsats-liknande grej till NO:n, går det bra? Nae! Väntar på att någon kär vuxen ska komma hem och laga mat till mig, så hungrig som jag är. Och kom inte med förslaget att laga egen mat, jag föredrar god mat i annat trevlig sällskap än min ensamhet. 

Och för att nu göra detta ytterst tråkiga inlägg lite roligare, kan jag lägga upp en ytterst ful bild på mig & Elin.

Jag tyckte att den passade eftersom snart det där var på en middag med farfar + alla andra miljoner släktingar, och på torsdag är det dags igen. Och jag säger bara en sak, R.I.P mitt hår & R.I.P min kamera. Tyckte jag såg lite bred och biffig ut också.

Kommentarer
elin

haha faaon, snyggast på oss då =) !

alla kommenterar "

2010-09-04 09:43:39

men kan du skriva något inlägg någon gång då min tönt! :)<3

2010-09-09 21:15:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback