dghdsjggjsf

2010-08-10 00:02:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för bad update, igen... Men det är bara 2 veckor kvar av sommarlovet och jag måste utnyttja det väl. Igår tillexempel övernattade jag @ matildas place (som jag även snodde bilden (nedan) av) med Ebba. Det var nice. Och innan det hade jag skräckfilms maraton med Olivia, Ebba & Simon. Vi såg 2 skräckfilmer sen blev det Hjälp i 3 timmar, haha. Och jag ska säga er, skräckfilmer är inget för mig...

Men imorgon är det en annan dag och nya tag. Jag & Olivia ska göra en packlista inför Grekland och så ska jag (okej, mamma...) tvätta upp lite kläder jag ska ha med. Det är dom enda planerna so far. 

Kvällen har jag spenderat framför datorn med Sex and the city 2 och innan det såg jag Dear John för femhundrasjuttioelfte gången. Och ja, jag grät... 

Nu ska jag krypa ner i bäddsoffan med syster och kolla på en till film, vilken det blir är ännu oklart. 

Men med det säger vi godnatt ♥


Vi är inne på nudlar mitt i natten. Tjena Tja, ily.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback