Hej

2010-08-13 00:01:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jonna nyman har ingenting att skriva................................

Så jag Olivia skriver istället :D men iaf så sitter vi i husvagnen nu i Sundsvall för vi ska ju till GREKLAND på lördag (för er som hade missat det) :D Så jaa jag e ganska glaad över det ja.
Men Jonna har iaf typ blivit besatt av ett spel jag har på mobilen HAHA ;) så det sitter hon och spelar nu och har typ det ett bra tag nu!  tihii hon blev precis överglaad för hon klarade en bana.

Måste bara berätta en annan sak också haha vi fick 2 nummer av några killar som bor typ mitt emot oss i några stugor ;) haha har ingen aning om vilka dom e eller nåt sånt för det e ju mörkt ute och man ser typ ingenting. Haha aja jag har väl typ ingenting mer att säga.. och ingen bild för det har vi inte hunnit tagit än :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback