Modell för en dag?

2010-12-09 19:57:45 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Ååååh jag är en världelös bloggare, jag vet! Men det har bara gått typ 2 dagar sen sist, så det är lugnt. 

Idag var det elevens val på skolan. Jag hade lucia. Sjung hela dagen fram till lunch sen gjorde jag ett SO-prov jag missat under parasit-veckan och slutade sedan. På bussen hem ringde Elin min syster och frågade om jag ville gå på stan så jag åkte in dit och väntade på henne. Och sen ska ni veta!

Vi var inne på H&M och plötsligt kom två kvinnor fram och sa att dom jobbade på nån fotografisak och var ute och letade efter modeller på stan och hade spanat på mig ett tag (haha). Dom frågade om jag skulle kunna tänka mig att ta några provkort vid deras studio och det kunde jag väl tänkte jag. Så vi gick dit och tog lite provkort och dom tog mitt nummer och skulle återkomma om jobbet till någon klädkollektion skulle passa mig. 

Så ja, idag har jag agerat modell ;)



Kommentarer

Haha fan vad roligt! Kom ihåg mig bara när du är kännd! :)

2010-12-10 17:13:21
Anonym

bara för att du har syster som världens bästa fotograf, men allt blev ju suddigt bara ditt fel du vände ju dig precis !

2010-12-10 21:15:46

Nu har jag skrivit om linjen jag går på!

Ursäkta för ett sent inlägg men jag hoppas att du fick ditt svar du behövde.

Om inte? Så kan du bara kommentera igen.

Pussen

2010-12-10 23:17:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback