Da day

2010-02-11 14:40:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hola amigos. 

Tårtan + allt annan idag var supergott och Ann-Marie blev jätteglad. Alltså blev det lyckat. Bara liiiite pinsamt att sitta med en tårta på bussen imorse, haha. Men det var värt det. 

Prov också, det gick sådär. Vet ju iaf redan att jag har fel på några saker.

Nej, jag måste berätta om dagen mer detaljerat (även om jag har lovat mig själv att inte skriva så mycket om skolan i bloggen), den var så soft.

Matte: Hade ingen lärare så ingen jobbade. 
NO: Fiiiika, hela lektionen. 
Engelska: Prov..
Bild: Tidernas skönaste lektion (varje gång), man kan bara sitta om man vill.
LUNCH: Äckel kalopps. 
Spanska: Spela spel. 

Sen slutade vi. 

Senare ska jag på dans. Jag & Julia kom fram till att dom har nästan hunnit lika långt som oss på en lektion, som vi har hunnit på mer än en termin.. :O Wendlas suger. Jag sa inte det där.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback