HISS&DISS goes FAN&YES

2010-02-23 21:59:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Säger Jonna och ursäktar språket

Jag har sträckt mig! Ni vet när man har sån där träningsverk i bena att det göra så himla ont att gå. Så känns det för mig, på heltid i benet, efter att jag provat gå ner i spagat (eller split, kan inte skillnaden) utan att strecha. Och att sträcka sig måste vara bland det jobbigaste att göra som dansare...

Mitt hår är blött efter duschen! och kommer ej hinna torka innan jag gått och lagt mig = kommer aldrig få ut det imorgon. 

Spotify funkar inte! OMG, världen går under. Allvarligt. Får jag inte till det här till imorgon, kommer mitt liv rasa samman.. Ett liv utan spotify = inget liv. 

Jag har inga kläder att bära! Jag är hos pappa och har bara begränsat med kläder här, nu har jag stannat här lite längre än jag hade tänkt och har inte rena kläder. Åååh vad jobbigt!

Finne på hakan! Åh, så jobbigt. Jag hatar finnar, och hur kommer det sig att alla mina finnar sätter sig på så synliga ställen som, nästan, hakan eller mitt i pannan, typ. 



Säger Jonna och visar sitt lyckligaste smile. 

Min panik över spanskaprovet är över! Dels för att jag kom på att det var på torsdag och inte imorgon, och även för att jag har pluggat mera nu. Kom igen nu Jonna, det här klarar du!

Äppelpaj på skolan idag! Glömde berätta, men vi fick äppelpaj på skolan idag, jag, Ebba & Rebecka. Ibland är det bra att ha Mostrar på ens skola. Haha, hon tryckte in oss i ett litet förråd när resten av klassen kom för att hämta vatten, så inte dom skulle se att vi åt, hihi busigt. Men gott var det, jävligt gott!

Mittbena! Funderar på det till morgondagen. Undrar om jag passar i det? 

Smartboarden! Sån vill jag ha i vårt klassrum. Punkt slut. Googla om ni inte vet vad det är...

JKS! Haha, jag & Olivia kom på det nyss. Det motsvarar det engelska BRB. JKS = Jag kommer snart. Hallå, vi är svenska och ska vara stolt över det. Eh, em * Host*.

Kommentarer
Anonym

haha, du menar som en whiteboard? ;)

2010-02-24 13:58:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback