Fotboll

2010-07-07 00:01:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fotboll hit och fotboll dit. Jag hejar på Tyskland i VM bara för att alla andra hejar på Spanien och bara för att jag är så ointresserad jag bara kan bli och inte sett en enda match. 

Storsjöcupen har dragit igång också. Det är underbart. Bästa veckan på lovet, lovar. Så där hänger jag hela dagarna. Kom precis hem därifrån nu. Har vart på invigningen, och tyvärr sög den. Men det är klart, Östersund är Östersund. 

Nu ska jag ta och sova eftersom jag ska befinna mig på sportfältet kl. 9.00 imorgon för att kolla på en match - Ope IF (mitt gamla lag från den tiden jag spelade) p 15 - Mexico p 15. Kan bli spännande. 

Inga bilde chau. 


Kommentarer
olivia

va roligt att du tänker komma och kolla fast de är så tidigt :D!

2010-07-07 20:01:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback