Kent.

2010-07-31 12:53:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu låg jag inte så bra till p åbloggfronten igen, hehe. Men det är ju faktiskt storsjöyran = vara uppe hela nätterna och lyssna på en massa artister och ha askul med kompisarna och sova hela dagarna. 

Igår sov jag till 15.30... Men idag var jag uppe tidigt för jag har två skitungar till småsyskon som kommer inspringandes i mitt rum och frågar efter mitt minneskort till kameran. Och sen kl 14.00 har Eric Saade en gratiskonsert. 

Ikväll är det även sista kvällen på yran, how sad? 

Nu ska jag göra mig klar och sen cykla in till stan med Ebba, TTYL. 


Kent igår... yran.se för mer bilder tryck här och här.

Kommentarer
Anonym

ska det vara att det är kantigt i ett hörn och rundat i ett på din header?, bara undra:)

2010-07-31 18:25:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback