Ta mig till Göteborg

2010-07-14 13:13:33 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill ingenting annat än att åka till Göteborg på Gothia nu. Dock har jag & Ebba ingen att åka med och ingenstans att bo. Så det lär väl bli Skara med min pappa för mig istället nästa vecka... Men då ligger Skara bara ca 1½-2 timmar från Göteborg och jag har liiiiiiite kontakter där så det kanske finns en liiiiten liiiiten chans kvar.

Who knows what happens today. Inte jag iaf. Jag är så seg på mornarna. Snart far iaf mamma iväg till Sundsvall & husvagnen och jag åker hem till papi. Där finns det en kamera ♥ Min är ju på lagning... Nån klumpig jäkel råkade tappa den i golvet... Undar vem det var ?

Ah åh juste, en ny desgin igen. Tillfällig, den blev ganska ful. Men jag gillade inte det rosa...

Gammal:


Ny: 

Kommentarer

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 16:18:54
Anonym

den du hade innan va snyggare.........

2010-07-14 20:22:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback