Efter era önskemål

2010-06-16 11:21:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Jordgubbar. Min kära syster bjöd på jordgubbar till frukost, det känns så somrigt och är så himla gott. N väntar vi bara på vädret.

Sundsvall. Vi har för tillfället en husvagn i Sundsvall och den ska vara där hela sommaren. Jag ska kanske åka dit till helgen. 

Isglass. Det är jättegott. Speciellt Calippo ♥





Sommarvädret... No words. Man ska inte behöva gå runt i jacka och frysa i mitten av juni.

20 dagar kvar. Till årets höjdpunkt - nämligen Storsjöcupen. Men 20 dagar är en evighet. 

Stökigt rum. Jag är världssämst på att hålla efter mitt rum. Städar jag ena dagen är det stökigt nästa dag. Och man vill ha ett städat och fint rum. 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback