Grattis alla studenter!

2010-06-04 17:13:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh, man blir så lycklig att gå på stan den här dagen. När alla studenter åker på flaket med högsta möjliga musik och skriker och hoppar. Jag har 4 år kvar, 4 hela år...

Jag var iaf på studiebesök (igen) idag med skolan. Akrivet igen. Vi fick sitta och läsa en massa gamla ÖP:ar från 1940-45, typ andra världskriget, haha, spännande. Vi har värsta projektet till nian vi ska göra. 

Sen efter det kollade vi såklart på alla studenter och lite shopping hann det bli. Närmare bestämt tre linnen, kan visa dem sen. 

Tre bilder från när min bror Kim tog studenten förra året, härliga tider...





Kommentarer

Dom fyra åen kommer gå sååå fort ^^

2010-06-04 21:14:10
få ett prylpaket. garanterat!! läs bloggen så hittar du info http://blogg.coolstuff.se/

Hej tänkte på din blogg när jag såg det här.

http://blogg.coolstuff.se/ gå in där och läs nåpt inlägg om att man kan få prylpaket. man ska typ bar alänka till coolstuff och sen skickar de ett prlpaket med en massa shiit



haha gratis ofc.

2010-06-06 01:00:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback