Hälsade på Syster

2010-06-24 02:16:50 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag visade sig att finvädret kikade fram iaf senare på eftermiddagen. Jag åkte till Odensala och träffade min syster. Det blev ett lärt återseende. Vi cyklade runt på odensalas gator på ett annorlunda sett och hann såklart med en mini picnick. 

Nu har jag suttit och gjort en design till henne och hennes kusin som har startat en blogg (haha). Ta en titt här. Jobbigt att jag blev så nöjd med den också att jag vill ha den, hoppas att dom inte gillar den så jag kan ta den. 


Nåt i den stilen. Nu ska jag hoppa i säng. En tidig morgon väntar. Sundsvall here I (we) come.

Kommentarer

jaah du vi hade det bara bra igår och vårann nyya bästa uppfinning,, super;D

saknar dej redan sis!!<33

2010-06-24 09:53:45

men du man ser ju inte headern har du inte satt dit den? :) <3

2010-06-24 16:33:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback