Härligare dag

2010-06-09 14:40:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jobbigare skoldag får man leta efter. 

Hade sovmorgon i morse, var ändå nära på att missa bussen. Väl på skolan kollade vi på film. Vi såg på Sunes sommar. Sen åt vi medtagen lunch och fikade lite. Efter det behövde Moa moraliskt stöd när hon skulle till Hälsocentralen så jag följde med. När vi kom tillbaka sjung vi igenom en sång vi ska sjunga på skolavslutningen (inte frivilligt) sen slutade vi vid halv 1. 

Då var jag dock tvungen att hjälpa till att duka för niornas middag ikväll. Jag ska nämligen servera, nervös...

Just nu är det en sjukt störig traktorliknande grej precis utanför mitt fönster som låter liiiite för högt. 




Kommentarer
Moa

Tack för stödet!!! :) <3

2010-06-09 15:54:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback