I väntan på bättre tider

2010-06-17 17:26:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tänker flytta långt långt bort här ifrån den här byhålan Östersund. Men eftersom jag inte får med mig min familj eller är tillräckligt gammal får jag vänta några år... Men nu tänker jag gå i piloternas fotspår, jag ska strejka. Jag ska strejka från verkligheten. Jag sätter på mig ett par short, ett linne & solglasögonen och sitter inne på mitt rum tills solen ens tittar fram litegrann. Jag tänker inte röra mig förrän det blir fint väder.

Ett alternativ är att jag sticker till husvagnen i Sundsvall och tillbringar mitt lov där. Där är det iaf lite mer sol.



Jag har ångest. Det har snart gått en vecka på mitt lov och jag har inte gjort ett skit. Nu ska jag gå & övertala mamma att åka till Sundsvall. En kompis tar jag med också, smsa om du är intresserad. Eller gör inte det, min mobil glömde jag hos pappa, och ja jag har lite ångest över det med men jag orkar inte åka och hämta den...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback