Me Like / Don´t like

2010-06-23 13:27:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




◊ Kenzas underbart vackra klänning som en vacker dag ska bli min! Dock är Östersund lite efterblivna och har inte fått in den än på Gina Tricot här. Men åh, jag ska nog köpa den i Sundsvall (om den finns där) och ha den på midsommar.



◊ 1, 2, 3 Fanta & Rosé. Det är så underbart att se Kissie skämma ut sig så, haha. Och låter diggar jag 8-)



◊ Eclispe om en vecka. Jag, Ebba & nån frivillig ska gå ju, och det ska bli underbart. Hoppas filmen är lika bra som boken.



◊ Detta j*vla väder. Vi har inte haft en enda riktig sommardag här i skitöstersund. Och regn på midsommar, vafan?! Nej nu tar alla och ber till vädergudarna om en fortsatt underbar sommar. 

◊ Min kamera på lagning. jag får inte tillbaks den förrän om 3 veckor och det kostar 1500 kr... Härligt! Synd att jag föddes till en sån klumpig tjej...

◊ När bloggare inte uppdaterar. Det är så sjukt störigt, så jag ska verkligen sluta med det. Nu blir det hårduppdatering. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback