Packa pappas kappsäck

2010-06-17 23:31:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Godkväll mina kära läsare. 

Jag har tittat på sista avsnittet av BellaTyra-Show ikväll sen så har jag packat lite. Jag fick mitt önskemål igenom och drar till Sundsvall imorgon. Dock bara över helgen, då det inte var så bra väder men jag kommer ju iaf bort från Östersund en stund. 

Så jag har inte så mycket mer planer för kvällen än att hoppa i säng. Jag kanske ska kolla klart på en film jag började kolla på igår - Trubbel i paradiset - men vi får se om jag orkar. Och en idé, eftersom jag kollar på film i princip varje kväll kanske jag ska börja med filmrecensioner. Vad säger ni om det? Hiss eller Diss? 


Ah det här är i stort sett så långt jag har kommit med packningen ;)

Kommentarer
Emma Jonsson

alla inlägg är HISS:P:P



Låter bra med filmrecension Kör hårt!!

2010-06-18 00:01:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback