Jennifer, Rick & Eradel

2010-03-28 17:00:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag sitter och försöker skriva en fantasty-berättelse men är fast haha. 

- Så är ni med mig? frågade Eradel när han förklarat klart. Den här gången nickade Jennifer och Rick.
- Humu humu nuku nuku apua'a! sa de alla i kör och äventyret började.
"- Så är ni med mig? frågade Eradel när han förklarat klart. Den här gången nickade Jennifer och Rick.
- Humu humu nuku nuku apua'a! sa de alla i kör och äventyret började."

Så vad ska äventyret vara för äventyr haha. Nåt att tänka på ;)

Men nu vet ni alla att jag är vid liv och för att försäkra er alla om att det inte är en robot som sitter och skriver, bjuder jag på en nytagen bild på ett troll. Dröm inte mardrömmar om mig i natt, jag är ett snällt troll.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback