Skoldepression

2010-03-16 17:39:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh jag hatar verkligen skolan. Imorgon har vi bestämt oss för att göra en dokumentär om skolan på praoen och då tänker jag ta upp allting negativt! 

Man får typ ingen fritid pga skolan. Det är bara massa jobb & läxor. 

Sen till helgen är det typ konfirmation också. Toppen. Ebba, Erica & Emma ska även vara med på musiktävligen MusikDirekt på lördag och jag måste dit och kolla. Eller inte måste, jag vill, eller jag ska. 

Nu går jag och dör i matteuppgifter. Sen tröstar jag mig själv med ett ansitt av O.C. och ikväll är det Deperate. 


Imorse, jag var sur för att jag hade lyckats skvätta mascara över hela mig. Fråga mig inte hur jag lyckades få mascara på båda ögonbrynen & på näsan...

Och dessutom hittar jag inte plattången... Tur för mig att jag är på prao den här veckan.. Men det är väl bra för mitt hår att vila lite.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback