Slut på onyttigheter

2010-03-29 17:38:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska jag börja ett nytt liv. Det är inte för att jag vill gå ner i vikt utan bara för att min kropp ska må bättre. Jag ska inte börja hårdbanta utan jag ska bara sluta mindre av allt det som är onyttigt. Fortsätter jag så här som jag gör nu kommer jag bli fet snart, inget skämt. 



Från och med nu ska jag bara äta godis och sånt på helger (undantag lov), jag ska röra på mig mer, t.ex gå ner på stan - ingen buss (undantag pappa), läxor går före datorn - jag kan blogga när jag kommer hem för eran skull, men inte fastna här!, få mer sömn - lägga mig tidigare, varje gång jag säger här på bloggen att jag går och lägger mig tar det minst två timmar till innan jag somnat...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback