Vampire Diaries

2010-03-04 20:45:53 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Goooosh så spännande. Vampire Diaries, vilket topp-program. 



Jag är hemma nu. Efter en låååång dag. Tårtan blev fail. Den blev asful och man ser inte vad det är, men vi hade iaf en tanke bakom den, och det var det viktigaste. Dansen gick bra, vi har placeringar nu. Vi går efter längdordning så tror ni inte att jag hamnade längst bak eller! Skitkul verkligen. Efter det stannade jag och kollade på en till dans, sen glömde jag massa saker där så dom kommer inte jag få förrän på lördag som söta Ebba tar med upp till Åre. 

Åh nu börjar det igen, Vampire. Pusshej

Kommentarer
Anonym

ursäkta om jag är efterbliven..

men på din header har du en storsjöcupen tröja

vart fick du den ifrån? :p<3

2010-03-05 13:46:22

Den serien är jätte bra ! :)

2010-03-06 08:48:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback