UPDATEEEEEEEEE!

2010-10-06 22:40:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det kändes som att det var nyss jag bloggade, men när jag kollade så visade det sig vara med än 6 dagar sen. Kanske för att absolut nada har hänt i mitt liv sen senast jag skrev.

Idag var vi på studiebesök hela dagen lång. Jag somnade på en föreläsning om vatten (?) och det skäms jag för. Jag bildade ett jävligt bad crew med min fina vänner Moa, Betty & Rebecka och lyckades tom få en utskällning av busschauffören som kanske inte var på så bra humör. Gå på ett berg av sopor hann jag också med idag. Kanske har det trots allt varit en ganska händelserik dag. 

Därför ska jag nu krypa i sängen och sova en djup skönhetssömn och gruva mig inför morgondagen då Orienteringsdag står på schemat. Hur tänkte dom där liksom? I helt främmande skogar helt ensam också. Hur ska detta gå? Vi får helt enkelt böna och be till Gud att inte en björn kommer och äter upp mig. 

Det var väl allt från mig denna gången, vi hörs väl snart hoppas jag.

P.S. Förlåt att jag skriver så mycket text när jag väl skriver, ska bli ändring på det! Ofta men lite istället för mycket men sällan? Bjuder på en bild för att lätta upp stämningen.



Det här är jag och min lite utvecklingsstörda kompis Emma, men vet ni vad, jag älskar henne ändå ♥




Kommentarer
Emma J

FavoritJonna!! du är inte helt frisk du heller : ) <3 Hahaa Skönare tjej!

2010-10-07 21:21:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback