Kolla på serier online

2010-09-30 21:48:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Anonym om It's not always rainbows and butterflies:
förut så skrev du ett inlägg om hur man kunde se serier online!

snälla gör det igen!

Hej du anonyma. Visst visar jag det gärna för dig igen. Hehe, inse min lilla ironi. Det är inte direkt så att jag brinner för bloggandet men allt för er ♥



1. Gå in på http://surfthechannel.com

2. Sök på den filmen/serien du vill se och tryck på Go!



3. Då kommer det upp en ruta som bild nr. 3 visar. Tryck på Televison om det är en serie ni ska se och på Film & Movies om det är en film, eller på nån helt annan om det är nåt annat ni söker. 

4. Då kommer en liten ruta (bild nr. 4) upp till höger klicka på länken som önskas. 



5. Har man som jag (som tog Hannah Montana som exempel) flera säsonger väljer man vilken säsong man vill ha och vilket avsnitt. Klicka på avsnittet.




6. Tryck på "Show all Megavideo links" ev. "Watch This Video". Alltid Megavideo!

7. Välj någon Megavideo och tryck på "Watch this Video"





8. Tryck på "Click to go to host website".

9. Tryck på den röda playknappen och tryck bort eventuell reklam som kommer upp.

10. Tryck på den gröna playknappen




Sen är det bara att kolla på. Dock får man bara kolla i 72 minuter max sen måste man vänta i 24 timmar. Och dessutom är det en amerikansk sida så det finns inge text. Men ni är väl så duktiga så ni kan engelska utantill ;)

Good Luck!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback