Världens ounderbaraste dag!

2010-09-21 17:05:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh vilken ounderbar dag. Troligen den värsta det här året.

Det började ju väldigt bra med försovning! Eller inte försovning utan mer hej-jag-orkar-inte-gå-uppning. Iaf så resulterade det att jag fick springa till bussen och det resulterade till att jag glömde busskortet hemma och det resulterade till att jag missade bussen och kom försent till skolan.

Väl på skolan så ska jag såklart börja dagen med ett gympapass ute i spöregnet - trodde jag - så jag springer ut och försöker hitta min klass utan framgång. Då springer jag in och finner dom där... Sen på musiken var jag tvungen att redovisa min forskning av en låt där jag inte ens hade skrivit klart min text så jag fick stå och improvisera. Resten av skoldagen flöt väl på som vanligt. 

Sen efter skolan flöt det också på. Jag & Ebba gick hem till Julia för att få särhjälp i matte eftersom vi  har prov på fredag, lyckat. Men min hjärna orkade inte riktigt hänga med. 

Sen när jag ska ta bussen hem var jag ungefär 5 m från busshållplatsen när bussen kom och såklart körde den bara förbi. Så där fick jag sitta och vänta i 20 min på nästa buss... 

På bussen gick det också ganska bra enda tills två efterblivna tanter kliver på! För när jag ska plinga på min busshållplats så håller dom handen på busstoppkanppen så jag tror att dom ska stoppa men inte det så jag trycker. Då skriker dom till busschauffören att dom tryckte fel och ska av på nästa. Så han kör förbi!! Så då får jag gå av på nästa och vandra extra långt hem i spöregnet. 

Och dagen är inte slut än!

Kommentarer

FY det lät inte alls so en bra dag :/ vi får hoppas attt enna blir bättre!!! :)



PUSS

2010-09-23 07:45:43

GRYMT SNYGG BLOGG ;D

2010-09-23 12:17:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback