Allt och ingenting

2011-05-12 17:02:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har varit lite död på bloggfronten den senaste tiden. Dels för att Blogg.se inte har funkat som det ska men också för att jag kände för en paus, hehe. 

Har nu suttit och kollat igenom alla sidor på internet för att hitta en fin klänning att ha på skolavslutning och har precis hittat den perfekta ♥ Den ska bli min! Ska bara ta ett snack med min mamma och så. 

Annars då, var ett poäng ifrån MVG på Nationella Engelska igår fast idag fick jag mitt MVG på uppsatsen istället så jag blev glad ändå. Imorgon ska vi baka tårta på Hemkunskapen och ikväll är det dans. Solen hade hittat till Östersund men försvann lika fort som den kom. 


Här är min klass förresten. Har lovat att hämnas på Betty & Erik som hällde vatten över oss!

Kommentarer
Betty

hahah jonna nej! :D

2011-05-12 18:45:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback